Clumor Ajans
0
yükleniyor...

MARKA STRATEJİLERİ GELİŞTİRME

Markanın; kitlenin gözündeki değerini arttırmak, güven ve kalite algısını yükseltmek için yapılan reklam, içerik, paylaşım, slogan, logo çalışmalarıdır. Bugün sağlam adımlarla ilerleyen birçok marka reklamlarını ve dijital pazarlama stratejilerini oluştururken, satışlarını arttırmaya yönelik çalışmalar yapmak yerine markasına yatırım yapmaktadır.

kurumsal

Kurumsal

Sizi tam olarak anlatan anlık değil hafızalarda yer etmenizi sağlayan sadece ihtiyaç durumunda değil her sohbette sizden bahsettiren profesyonel fotoğraf ve video çekimelriyle bir mesajı ve hikayesi olan vizyonunuzu ortaya koyan ekibimizle tanışmak markanıza iyi gelecek...

Markanın Kurumsal İmajı

Marka Karakteri

Marka karakteri, markanın gözle görülebilen şekilli kısmıdır. İşletmeler marka sembolü olarak, bir kişiyi yada nesneyi seçebilecekleri gibi kendileri de bir karakter yaratabilirler.

Marka Sloganı

Marka sloganı, marka hakkında tamamlayıcı yada ikna edici bilgi veren sözcükler yada kısa cümleler olarak tanımlanabilir.

Marka Sunumu

Marka sunumu ya da ambalajı, markayı diğer markalardan ayırt etmeye yarayan dış görünüşüdür. Pazarlama jargonunda Marka Ambalajının önemi Malı Satan Ambalajıdır tabiriyle özetlenmiştir.Marka Ambalajı, hedef kitlenin kültür ve beğenisine hitap edecek, onların ilgisini çekebilecek özellikte olmalıdır. Marka Ambalajı seçiminde, reklam ajansları ve pazarlamacılar, marka hedef kitlesine ve ürünün özelliklerine göre, doğru renkleri kullanarak, markanın farklılaşmasını ve fark edilebilirliğini arttırmaktadırlar.

Marka Konumlandırma

Marka konumlandırma, işletmenin faaliyet göstereceği hedef pazarda ürün ya da hizmetlerini rakiplerinkinden farklılaştırarak tüketicinin zihninde markayla ilgili özel bir yer oluşturması faaliyetidir. Markanın sunduğu yararlar içinde onu rakiplerine karşı üstün kılacak, hedef tüketici için anlamlı olan belirlenir. Bunlar; ürün özellikleri, ürün faydası, tüketici inanç ve değerleri olabilir.Marka Konumlandırma hayati önemde bir çalışmadır, oluşturulacak mesajlar ve iletişim çalışmaları için bir yol gösterici niteliğindedir.

Kapat